2011-08-14
 19:52:56

Det var länge sedan...



Efter några månaders paus från bloggandet känner jag mig nu redo för att skriva lite igen. Har fått någon fråga om min Graves och tänkte börja med att uppdatera er på den. Jag ligger nu stabilt i mina värde, med 125 mikrogram Levaxin varje dag ligger mitt TSH på 0.02. T3 ligger på 4,8 och mitt T4 på 19. Jag har varit hos ögonläkare i Lund och har en liten inflammation i båda ögonen, men det varkar ha gått tillbaka när vi höjde Levaxinet. (Från 100 till 125) I övrigt mår bra, det enda är att jag tappar MASSOR av hår...:( Tur att jag hade mer än MASSOR från början...

Efter 7 veckors semester så är jag tillbaka på jobbet. Inskolningarna har börjat så smått, massa söta nya små 3-åringar...naw...Underbara nyheter är att jag genom jobbet ska på kurs med Jesper Juul.
"Seminarieledarutbildningen förbereder dig och ger dig material för att leda seminarier och föräldraträffar med olika teman".
Ska bli så kul! Förkovrar mig således inför träffarna i Göteborg.



Har haft en skön sommar trots det tråkiga vädret. Vi hyrde stuga en vecka i Frillesås, Kungsbacka. Och så var vi en vecka i Side, Turkiet. Lägger lite bilder på det nästa vecka.

idag var jag på Ikea, skulle ha lite saker till jobb...som vanligt när man är på Ikea finns där en hel del finfina saker...hittade nya underbara påslakan...


Lila/vit. 199 kronor. Det är redan tvättat, tumlat och på. Fanns också i den fina färgställningen vit/brun.

Nu lite film, innan det är dax för mig att bädda ner mig i mitt nya fina påslakan.

Sammie








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: