2011-08-25
 22:14:41

En helt vanlig dag...


Fick åka in imorse till Lund för ännu en MR...Neuroröntgen läkaren ville ha fler bilder...de visste inte att min läkare på öron,näsa, hals redan hade fått Biopsi svaren och berättat för mig att det nte var någon fara. Det var en ofarlig polyp. Jag sa till sköterskan på röntegen att de fick kontakta min läkare idag för jag palla lixom inte vänta på några svar - jag har väntat och oroat mig tillräckligt länge redan...ringde också till öron, näsa, hals och sa till dem att jag blivit kallad till ännu en MR...min läkare därifrån ringde upp efter en timme och sa att han hade de nya bilderna och att svaret var oförändrat...men HERREGUD vad de skrämde upp mig - igen...min hjärna hade supersvårt att koppla från att det inte var katastrof...det har ju varit fram och tillbaka. Ja, ja nu är alla undersökningar slut.
Helgen blir full av fest...härligt!
Imorgon ska vi åka en flotte i kanalen i Malmö med jobbet sedan ska vi gå på festivalen. På lördag ska vi på bröllop i Viken...
Efter jobbet så fixade jag present till brudparet, snubblade över ett par byxor till mig...



http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_130702

tränade (sjukt jobbigt och varmt men så härligt att ta ut sig ordentligt)! Nu sitter jag i soffan och latar mig, strax läggdax. Ska bara hänga lite tvätt först...en helt vanlig dag alltså...

Sammie


Susanne Arnhult
PUBLICERAT: 2011-09-26, 10:14:11

Och BRUDPARET blev sååå glad för presenten ;) Stort tack!!!

Kram Sussie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: